Изследване на над 120 биохимични показатели на здравословното състояние на организма.

На вниманието на всички отговорни и интелигентни хора, които се грижат за своето здраве и здравето на близките си, предлагаме диагностично изследване с квантов анализатор, което е бързо, ефективно, безболезнено и безопасно, и се извършва с най-новото поколение квантова диагностика. Чрез изследването с Биоскенер, вие имате възможност да получите ценна информация за над 120 здравни показатели, част от които са:

• Сърдечно-съдови и мозъчни показатели
  • Функция на стомашно-чревния тракт
  • Чернодробна функция
  • Функция на панкреаса
  • Заболявания на костите
  • Белодробна функция
  • Функция на мозъчните нерви
  • Бъбречна функция
  • Минерална плътност на костите
  • Ревматоидни костни заболявания
  • Кръвна захар
  • Токсини в организма
  • Имунна система
  • Простата
  • Гинекология
  • Кожа
  • Ендокринна система
  • Витамини и микроелементи
  • Обобщен анализ

Когато здравето ни не е в добро състояние, тялото ни автоматично алармира, под формата на лесна умора, болка, главоболие, липса на апетит, депресия, тревожност, стрес, страх, сърцебиене, виене на свят и други симптоми, които променят силата на електромагнитните вълни на човешкото тяло, които се отчитат от сензора на Биоскенера и след усилване и обработка от вграден микропроцесор, данните се сравняват със стандарт от заболявания, за да се прецени дали магнитните вълни имат отклонение.

Знаем, че човешкият организъм има магнитна честота и енергия; дори да има единични клетки с патологични промени, анализаторът може да улови промените на тези клетки и да прогнозира болестта, като по този начин дава възможност да предотвратите различни болести.

Резултатите от изследването с Биоскенер се характеризират с висока точност – дори космонавтите преди да излетят се подлагат на изследване със същия апарат.
Този метод на изследване е нов, бърз и ефикасен, метод за най-ранна профилактика на болести. Взимайки предвид получените резултати, ще получите и ценни съвети на кои храни, витамини и минерали да наблегнете за оптимално здравословно състояние,

Този метод може да прогнозира болестта ви и да ви предпази от редица хронични заболявания.
Тестът е подходящ за всеки, който се интересува профилактично от здравето си, защото иска да живее един по-пълноценен и здравословен живот, и да се наслаждава на всички радости, които му носи той!